Love love love

Jag är helt såld på Pysing. Han gick som en stjärna idag!! =) =) =)
Nina hade Helmy idag så vi for ut på en tur! Klättrade lite i sandtagen sen hittade vi en skitbra hoppstig!!
ÅÅÅÅh, jag är helt lyrisk. han var så avslappnad och rund och fin i formen!!! Satt bara och log hela tiden. Hade lyckokänslor i magen! Jag hoppas verkligen att hon som ska kolla på honom imorgon inte vill ha han. hoppas han är trött efter idag och tjurig.
Bitter? haha ja... Blir less.. när jag äntligen hittat en häst jag kan få rida mycket på så ska han säljas. Funderar på om jag skulle kunna ha han på foder... frågan är bara hur mkt pengar det blir i månaden....

Lycka blandat med förtvivlan.

Ikväll bär de av till Sävar på släktmiddag hos Martina! =) Kul att jag är inräknad i deras släkt =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0