ilska

Idag blev det en lång diskussion mellan mig och Pysing. Ingenting fungerade och jag blev riktigt förbannad på han. Till slut ville jag bara hoppa av hästen och lämna han i skogen.. men det kunde jag ju såklart inte göra. Så jag tog några djupa andetag. lugnade mig lite och gjorde det bästa av situationen. Inte mycke man kan göra, vissa dagar fungerar inget. Idag var en sådan dag och jag visste att han bara skulle bli värre ju mer jag tjaffsade med han. Kul att Pernilla påpekade att han hade fått finare kropp sen sist hon såg han. Mitt arbete har gett resultat =) Dock så har hästarna släppts på grönbete nu. Jag får nog rida han varje dag annars kommer magen bli enorm.
Visst var han snäll efter jag hade duschat han ??




Mina kompisar ska ut ikväll, premiär för Rex på Tisdagar. Men jag börjar jobba 07 imorgon. Känns inte lockade att gå ut...

hejs

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hahaha, ja dessa hästar har ju sin egen vilja ibland, hahah! Bättre lycka nästa gång, men jag känner igen mig, man bli galen ju! Kram

2009-06-02 @ 22:48:38
Postat av: Hanna

Jag följde inte heller med ut ikväll. Jag har tenta i morgon kl 9.

2009-06-02 @ 22:50:05
Postat av: Linuz

hästar e de sista man ska lita på..tur dom inte fattar hur lätt dom skulle kunna ha ihjäl en ..Jag skulle nog aldrig kunna bli arg på en häst eftersom dom inte fattar vad vi säger iaf. Men fortsätt med vad det nu är du håller på med..lyckas du så lyckas du..kör barah

2009-06-03 @ 14:31:58
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0