Forever

For till Ninas stuga i fredags, nice nice! Vi gick först en sjuuk lång promenad, längst stranden och in i skogen. mys! Härligt att prata med någon om precis allt! Sen gick vi förbi golfbanan och tennisbanorna. vi blev sugna på att spela så vi gick hem och hämtade tennisracket +boll, gick tillbaka och lirade lite. Vi var sämst. eller jag var nog mest sämst, nina kunde ju tom fixa en skruv på bollen. men med lite träning så blir vi proffs! haha =) Det var väldigt roligt och jag tror vi höll på att spela till 01 på natten.. sen gick vi tillbaka till stugan, la oss i sängen med SIDENTÄCKEN (så underbart jävla sköna) och låg mest och fnissade åt allt för vi var så övertrötta. men tillslut somnade vi och sov som en klubbad säl tills väckaren ringde. Och eftersom vi hade bra väder (vilket ni i stan inte hade, haha) så låg vi ute i bikini och solade!! =) Sen till stallet, for ut i skogen och hoppade de små hästarna.. roligt var det!! =) Dagen avslutade vi med mat på Gandhi som var mycket god, hem till Jens och slappade lite sen tackade jag för mig och gick hem. =)


Redo för stugliv!


Promenad längst stranden

solnedgång

Favorit i repris

Ursäkta alla suddiga bilder

Nina visar hur det ska gå till



haha, kepsen och ryggsäcken



"haha, nice"
"best friends forever"

Sånna här dagar borde upprepas oftare. Det blev mycket skratt tills det gjorde ont i magen. Många interna skämt som skapades och mycket kill/sex-snack.. haha! Du är bäst Nins!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0