Trötthet

Jag förstår inte vad som är felet med mig... är så sjukt trött hela tiden!! känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt!!
Jag hade ingen riktig höst-depp-trötthet så de är kanske de jag har nu.. ?! hm...

inatt kändes d som jag var vaken hela natten... en person ringer mig vid halv ett... svarar inte men människan ringer ändå två gånger... hallå jag sover?!?!? Nellie och Kellie är och skrapar på dörren en halvtimme senare och vill komma in... trodde de ville sova i min säng så jag släpper in dem... nellie är hopplös just nu och ska bara prata hela tiden... hon gick ut igen efter fem min....  har jättesvårt att somna..... och de känns som om jag har legat vaken hela natten... hade ställt väckare på kl 9... men satte på snooze gång efter gång.. till slut stängde jag av den och vaknade halv elva....
vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag??
Typ sitta inne och söka jobb och kolla på utbildningar till hösten....

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0