träning

Jag och Emelie var på spinning igår. Det var nog över ett år sen jag var på spinning sist. Men jag tänkte, det kommer gå bra.. om de blir jobbigt behöver man ju inte skruva på så mycke motstånd.... yeah right! Det fick jag ju äta upp. jag trodde jag skulle dö. Det var inte Emma som hade passet, de var någon snubbe. Passet bestod av uppförsbackar i 40min sen 5min avslappning. Dett var klättring på klättring... uppför, uppför och det skulle gå TUNGT!! Men det gick inte direkt att ge upp för Emelie sa att cyklarna längst fram var bäst så vi skulle ta dem såklart... Intruktören ser ju såklart bäst oss... och då kan man verkligen inte vika sig... det var bara att sluta tänka på smärtan och cykla på!! När sista låten kom, sista backen tänkte jag: nu ger jag upp.. orkar inge mer.. men de kunde jag ju såklart inte göra när intruktören stirrar på en! haha.. som tur var sista låten den bästa låten.. grymt peppande!  Vi fick oss en liten pik efter åt.
Instruktören till mig och emelie: -Ni två tjejer hade väl velat att det skulle vara två låtar till??  *Stort leende*
hahaha.... vi såg nog trötta ut...  Men det är bara att fortsätta träna så får man tillbaka kondisen!!
Ikväll blire Body pump.. och kanske body balance om jag inte ska fara å kolla på hoppträningen på hippo.

ska på stan snart å försöka hitta present åt lillebror sen vårdcentralen.

tjo

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Hej! Hittade din blogg nu :) Jag har börjat älska spinning, går varje fredag! 1 timme och sen 1 timme pilates, och sen volleyboll på kvällen, yeees det är så en bra dag ser ut ;) Hoppas allt är bra med dig! Krams

2009-01-23 @ 04:29:27
URL: http://lindamariejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0