tidsfördriv

När man är arbetslös som jag är just nu har man mycket tid över. Man har grymt långtråkigt, tycker iaf jag som mår bäst när jag har fullt upp i min planering. Men i dessa tider då arbetslösheten är ingen ovanlighet måste man hitta på nått att göra. Tacka vet jag internet och att Träna har gratisträning. Man slipper sitta hemma och äta sig fet. Jag varvar träning med att se filmer.

Har sett två riktigt bra filmer som jag vill rekomendera till er.

Taken, 2008. Sjuuukt jäkla bra! Spännande filmen igenom. riktigt, riktigt bra!! ett måste att se!
Twilight, 2008. En tjejfilm skulle jag säga. men bra även den, längtar tills tvåan kommer. för visst kommer det en tvåa? En drömvärld där kärleken betyder mest. Finns sånt i verkligheten också eller?

Någon som vet när nya avsnitt av family guy kommer ???

hejs


Kommentarer
Postat av: jag har en blogg

taken bäst!

2009-01-18 @ 16:50:38
Postat av: ballen

"listen to me, they´re gonna take you to."

2009-01-19 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0