Tacksam

Tack alla snälla vänner som hör av sig och bryr sig!! Ni betyder mycket!

Hur länge är det rimligt att vänta ? Varför skulle jag födas med ett dåligt tålamod?
Ett tecken vore iaf kul! Men jag lär mig iaf att härda mig själv!


Den största retstickan i min familj är farfar... sen kommer pappa och brorsan.... jag har väl även ärvft (stavas det så?? ) lite... Men imorse var det inte kul... jag vaknade med huvudvärk medan farfar vaknade på ett strålande "rethumör"! Han kommenterade allt jag gjorde och försökte även fälla mig... haha! Farmor gör ett strålande jobb som lever med han! haha

det är kul då killkompisar ber en att följa med på stan för de vill ha hjälp att hitta snygga killkläder... klart man ställer upp! =)

Fick veta en sak igår om en viss person... jag förstår inte.. varför kämpar man inte om man vill något?
Men vissa människor går nog inte att förstå sig på...

Jag är glad att det finns serier att kolla på.. sjukt bra!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0