sopkvast

imorse när jag åt frukost och såg på nyheterna berättade tv4 att en kvinna hade typ hamnat i fängelset(tror jag det var, eller om hon bara hade blivit anmäld) för att hon misshandlat sin pojkvän... bla slagit honom med en sopkvast.
Farmor:- Jag tror jag har en sån där sopkvast i gullmark.. man kanske skulle ha tagit hem den. kan vara bra att ha när farfar bli egenyttig.
Jag:- haha bra idé!

lite senare...
Jag:-Jag ska fara till uppsala över helgen.
Farmor:- jaså vad ska du göra där.....?
Jag:- hälsa på....
Farmor:- hmm.. låter skumt... kanske ska skicka sopkvasten med dig. Kan vara bra att ha!
hahahha!
Hon är rolig min farmor..!

Nu är kastrering bokad för mina katter.... på tisdag smäller det! Hoppas de blir lugnare efter det!

Snart ska jag ner på stan och se Shan "The Man" Atci  på Sagateatern med Jenny och Patrik! =)

hoppas ni får en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: röd

hahahahah hon är skön!

och gör godaste plättarna

2009-01-29 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0