gluten

Jag tror jag är allergisk mot mjöl...  jag har funderat på det ett längre tag.. pga av ofta uppsvuld mage osv.. pratade med en på apoteket som kanske trodde att de var nå sånt..  men igår åt vi pannkaka till middag... efter det ville jag skrika... magen bara vred sig och det gjorde så fruktansvärt ont... tog en massa alvedon och efter ett tag gick de över...  Idag var jag hos malin på brunch.. hon hade gjort amerikanska panncakes.. jag tänkte väl inte på gårdagen så jag åt glatt... det var ju gott! =) men jag ångrar mig nu såhär i efterhand... det var tre timmar sen jag åt det och magen gör SVINont och jag vill gå å spy..   tror jag ringer till vårdcentralen på måndag och bokar ett test... mår verkligen piss nu....  de kan inte vara laktos för jag dricker då mjölk dagligen och känner inte av något...  hm.... och jag som skulle fara å träna snart.. men jag tror jag skippar det om jag har såhär ont i magen,.... usch vad illa jag mår!! =(  jag brukar kunna vara tyst om jag har ont någonstans men hela magen bara kniper ihop och de känns som hela magen har vridit sig typ ut å in....... samt att jag verkligen vill spy.....

För övrigt var det mycket trevligt hos Malin!! mkt skratt och mkt mat som vanligt!! =)

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0