fredag

Jag och Nina var på Body Balance idag...oj vad jag verkligen inte är smidig!!!! haha tror inte jag ska gå på det igen.. var inte speciellt roligt... mest knepigt med all andning... "Andas ut och sträck ut benet, andas in och dra in benet"...... Tror jag håller mig till Body pump ist.... =)
Sen for vi hem till mig och käkade lunch.. efter det förhörde jag Nina på körkortsteorin. det var bra träning för mig med =)

Ikväll blir det bio med Jenny! Vi har inte bestämt än vad vi ska se........ tips??

nyss ätit middag... proppmätt!!!!!


so long

Kommentarer
Postat av: Miriam

men flytta hiiiit!!! Du får komma när det är säkert att vara här =) Kram

2009-01-23 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0