Fly high

Var hos Polisen imorse... fixade nytt pass! första gången jag är där då det inte är kö...! gick väldigt snabbt.. dock är jag inte nöjd med kortet... man måste ju typ se sur ut... haha!

Sprang runt på stan sen och letade lite kläder! Hittade lite basplagg. Försökte hitta nå skor men väntar nog lite tills vårens nyheter kommer. köpte ny mascara och lite nagelfix.. har jag nått att sysselsätta mig med.

De ringde en gubbe från uppsala på ett ställe jag sökt jobb... tänk om jag skulle bli erbjuden ett jobb där nu... då måste jag ju söka lägenhet där....  för här i umeå verkar det vara omöjligt att hitta sig ett jobb.

Hjälpte en kvinna med barnvagn in i en affär och upp för en trappa... -"Du är en ängel" sa hon som tack.
Det är inte varje dag man blir kallad det...  blev väldigt glad! tänk vad en helt okänd människa kan säga som kan göra en så berörd.

Nu är jag bil-lös också....  ännu mer fast här... jippiiiiiiii.............................


Haha, XO XO

Klara! Spana in nya numret av Glamour sidan 111..... "Ed Westwick avslöjar stilknepen som får män att tappa andan"

xxxxxx





Kommentarer
Postat av: röd

åh, min man alltså!

jag ska upp på ica imorgon och bläddra i glamour belive that

2009-01-14 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0