everything is still a blur..

Vad allt kan vända på en femöring... vad hände ??

Jag som trodde jag hade hittat lyckan... hittat "the one"... men jag hade kanske fel...

Ovissheten är jobbigast... Ärligt, FYFAN vad detta är jobbigt... Jag hade tydligen mer känslor för han än jag trodde...

Det känns som om någon står och sticker en kniv i magen på mig... gång på gång på gång....  Jag blir så jävla less! Trodde att det var min tur att få bli lycklig nu... Allt jävla skit jag fått gå igenom... trodde äntligen att jag hittat någon som gjorde mig glad och lycklig.  men som de säger.. ta aldrig något för givet!

nu är jag väldigt negativ... men man har inte alltid ork att tänka positivt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0