Corona

Sjukt rolig kväll igår!! Men det är alltid kul om jag och Viglund taggar!! haha
Länge sen jag var ute och drack.. som Miriam och Daniel sa till varann, amanda behöver nog gå ut och supa... haha.. helt rätt.. mår fan bättre nu... Det är så mycket roligare att diskutera med folk på fyllan... alla som har svårt för att vara öppna och ärliga, öppnar sig och berättar verkligen vad de tycker om saker och ting!!! älskar ärlighet!!!  Varför kan inte alla vara lite mer ärliga ?? vad lätt de skulle vara att lita på folk och veta vart man har varandra!! =) Ärlighet varar längst!!

Skum men rolig förfest hos Nina och Jens.... Young people fucking! hahaha, vilken jävla film.....

Var bara tvungen att sno detta från Malins blogg:

Jag(Malin) och Amanda står och snackar på max medan dom andra köper mat

Jag(Malin): I work at M-A-X
Amanda: Its like McDonalds with no mustard
Jag(Malin): And no penis
Amanda: yeah!

haha, jag har så underbara kompisar!  Dem är fan fantastiska.. att de tycker om mig trots mina hetsperioder och att jag alltid är ärlig och säger vad jag tycker... det spelar typ ingen roll hur mkt jag än flummar, de gillar mig som jag är! Det om något är ju riktiga vänner, eller hur?!?!?

Det blev väldigt många roliga diskusioner igår... det är så det ska va! Och jag blev inte för full.. sådär lagomt! Mår bra idag också!!

En sak som jag vet säkert nu iaf är att jag är jävligt less på att bo i en resväska och i umeå vill jag inte stanna kvar!!
Dags att börja kolla utbud! =)

kram

Kommentarer
Postat av: klurr

HAHAHAH AMY

you know we love ya

xoxo

2009-01-11 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0