baby



Saknar dig!!!!!


Umeå är så jävla tråkigt.. finns inget att göra här!!
Och idag är det svinkallt ute så man vill bara stanna inne... Ska gå förbi Träna idag och gymma lite . man får ju träna gratis där månaden ut!! wiii =)

Igår lunchade vi tjejer på veggostället Rost. God fetaost-macka men med lite skinka till hade det varit godare! haha  "Vart är köttet" ?
Blev mkt snack om packning och vad man ska och inte ska ha med sig när man åker utomlands... med tanke på att sofia, malin och viglund drar snart iväg.. i fyra månader... usch vad bruna de kommer bli!!!!! Jag och Malin var för att ta med sig så lite som möjligt.. man kan köpa allt i asien.. medan sofia ville ta med sig alldeles för mkt!
Nästa gång jag reser till thai tar jag bara med handbagage, pass och pengar. resten går att köpa!!
Är grymt sugen på Bora Bora... paradiseön... dock kostar det en förmögenhet att åka dit...  kanske man kan hitta sig ett jobb där?

Imorgon är jag bjuden på födelsedagsfest!! =) Blir nog nyktert om man inte får skjuts... är ju som lite ute i skogen! Men det blir mycket trevligt!!
Ikväll ska jag och Nina träffas och snacka lite framtid! =) kanske avslöjar lite planer senare.. om de blir nå planer de vill säga..... haha


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0