att köpa män är som att shoppa skor

Jag och Jenny såg Bröllopsduellen igår på bio. usch vilken dålig film... inget jag rekomenderar!!
Haha det hände en rolig grej innan bion.... Jenny har sjuuuukt mycke kläder... jag har mycke kläder... av alla kläder vi har så har vi råkat ta på oss exakt likadan tunika... haha! den finns typ i 10 olika färger... hur lyckas vi?!?! Vi fick oss iaf ett gott skratt! Men innan vi gick ut på Pipes så gick jag hem och bytte =)

När jag vaknade imorse hade jag ont i höger öga.... faaan! Ögoninflamation.... less blir jag. som tur är har det inte svullit upp sådär hemskt än... kanske hinner få en salva innan så det går över... hatar ögoninflamation!!!

Trodde inte att Body Balance skulle ta något men jag har sjukt mycke träningsvärk i magen.... så det var ju bra!!

Hatar pms.... man blir så känslig och konstig!!!! som tur är går det ju över!

hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad dujtig du är som tränar hela tiden, jag saknar sånt här ute.... hoppas det är bra, kram Miriam

2009-01-24 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0