13år

Heldag på stan idag.. fikade med mamma och mormor på Costas. Sen gick vi och hjälpte mormor att hitta lite kläder. Följde med in på Pagelle.. stavas de så?? en tantaffär iaf =) Hittade en sjuuuukt fin väska där inne... tänkte direkt: Den ska jag ha!! Sen kollar jag på prislappen.... 1799:-.......................................!!!! dock så var de 30% rabatt.. men de gjorde ju inte så stor skillnad.... ne, jag är arbetslös så jag tror inte jag vill lägga mina mynt på en sån dyr väska... men jag ska gå dit varje dag, till slut kanske de sänker den till 70%.. som alla andra väskor låg på.....
Hittade en skitsnygg kappa på en annan affär som jag köpte ist... på rea faktiskt... kul! =)

Sen åkte jag och eric till pappa, ann och anton. anton fyller 13år idag... oj vad gammal han har blivit!! haha, fast han är fortfarande väldigt liten =) Det blev god middag och tårta till efterrätt... Efter det gick jag, eric och anton in i antons rum och körde guitar hero. Jag på trummor och eric och anton hade varsin gitarr.. sjukt roligt var det!! Men även jobbigt... =)

Nu är jag rätt så trött i skallen efter att hållt igång en hel dag.
Blir nog en tidig kväll, lägga sig i sängen och kolla på Himym!! =)

Eric och Anton spelar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

woooow vet du hur stor din lillebror blivit!??! helt galet.

och jag har ett superjealousface för att ni spelar guitar hero

2009-01-22 @ 22:41:16
Postat av: röd

förra från klurr

2009-01-22 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0