vår

Visst får man vårkänslor när det är såhär fint väder? Synd att jag inte har hunnit med nå skoter iår. idag hade varit en perfekt dag. Kanske får köra skoter nästa vinter!

Det är inte ofta man träffar killar som kan prata ärligt om typ djupare saker än bilar.. haha. Någon som säger vad han tycker och tänker och är ärlig. Det är skitskoj att lyssna på!! Satt helt fascinerad igår av att en kille va ärlig mot mig och öppnade upp sig. Coolt! haha Annars brukar man ju få tjata ihjäl sig på att dem ska berätta sina känslor osv... måste bara säga också att killen var inte ens full... eller bög! hahaha... Fast vissa killar kanske köra på den öppna stilen för att få tjejer på fall? Svårt de där.. Man vet nästan aldrig vart man har dem...
Men nog om killar... jag drar till grekland imorgon och då kommer bara jobb och sol finnas i min skalle... inga killar!!

Eva hade pratat med Elena(vår kontaktperson i grekland) igår.. Elena berättade att idag börjar en festival som håller på i tre veckor så vi kommer nog ha väldigt kul sa hon!

Nu äre packa färdigt som gäller sen bara ta det lugnt!

kram

Kommentarer
Postat av: röd

amy diamond, jag kommer sakna dig

2009-02-15 @ 01:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0