sol

strålande väder idag jag och farmor for till gullis för att städa lite.
jag hann med att sitta ute och njuta av solen och sola lite! =)
Vi kom iväg tidigt imorse, för jag var och lämnade katterna hos vetrinären redan 08 imorse!
Hämtade dem vid 14tiden.. stackarna... alldeles trötta.. Men kastreringen hade gått bra!
Jag frågade om tips eftersom mina katter är så smala. Men tjejerna på kliniken tyckte det var riktigt fina katter. så länge se inte blev smalare så vare inga problem! Jag skulle ist passa mig så de inte blev tjocka nu efter kastreringen =)
Fick lite gratis foder på prov =) Veterinärn på röbäck är bra!!

trodde jag skulle bort på middag ikväll men de blev inge av de så jag är nog bara hemma och tar det lugnt!


What goes around comes around.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0