sliten!

fy fan!
Pa en veckans tid har jag hunnit fa pasar under ogonen och ser sjukt sliten ut. Tank er da att de finns dem som jobbar med detta aret runt varje dag... de ser inte sa frascha ut direkt. Snackade med tva amerikaner igar som tyckte jag hade ett babyface... de sa att om jag slutar jobba har kommer jag fortfarande vara snygg nar jag ar 40ar men om jag jobbar kvar kommer jag bli gammal i fortid. haha.. och de stammer ju... Emelie som jobbar har ar lika gammal som mig men hon ser ut att vara minst 25ar..!

Nu galler det bara att kunna hitta ett jobb hemma! Och i vilken stad ska jag plugga i till hosten??

usch jag borjar verkligen bli less pa att allt i mitt liv ska andras hela tiden.. vill ha en lagenhet, ett jobb och en vanlig vardag... Funderar pa att ta brorsans lagenhet.. men da behover jag ett bra jobb sa man har rad med den dyra hyran.. far se vad jag kan styra upp nar jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0