skitbuss

fan man kan ju tro att man bor i sthlm.... när bussarna inte kan ta sig fram.
Jag fick stå en timme ute i snöstorm och kyla idag för att vänta på en annan buss skulle komma och köra oss som åkte bussen som inte tog sig fram. Jag var något irriterad och väldigt nerkyld efter det! Aldrig mer buss i umeå...

Annars var det en väldigt trevlig dag, lunch med mamma på stan, kollade på senare när Jenny(en gammal klasskompis) åt lunch, satt å pratade några timmar med henne. mkt trevligt som vanligt att träffa henne. fattar inte varför det är så långt mellan gångerna? hon och henne pojkvän har nyss köpt en lägenhet på Haga. Många av deras vänner har varit negativa till att de ska köpa lgh för de har inte varit tillsammans nå länge.. men jag säger go for it! jättekul för dem att allt fungerar så bra! Andre(hennes pojkvän) är snickare så de ska renovera om hela lghen! =) Man får som tillbaka hoppet på lyckan igen när man hör hur lyckliga andra är! =)

I helgen blir det fest ute hos Miriam. Hoppas det blir roligt! =)

suit up

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hoppas jag med =)

2009-02-06 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0