packa

Jag hatar att packa... speciellt när jag inte vet hur länge jag blir borta... vad ska jag ha med mig?!?!
Det är iaf redan 15grader och sol i chania nu på morgonen.. bättre det iaf än minusgrader!!

Imorse vaknade jag av mig själv och inte väckarklocka... var nog för att det blev ljust i rummet... kan inte sova om de inte är mörkt... men det var skönt att vakna och känna sig rätt så utvilad för en gångs skull.. och man blev glad av att solen lyste ute!!
Eller kanske järntabletterna gör så jag är piggare också! =)

Body pump idag!

Det är bra att ibland stanna upp i livet och fundera vart man är på väg och vad man håller på med. Men jag tror ändå fortfarande att allt händer för en anledning. Sen är nog frågan bara om man lär sig något av det eller väljer att skita i det.
Även fast det inte funkade mellan mig och M så lärde jag mig otroligt mkt under den tiden jag var med han. lärde mig saker jag kommer ha till stor nytta senare i livet!


ne nu ska jag klä på mig träningskläder och göra nått bra med denna dag!

saknar malin, sofia och viglund!! vi ses till sommarn!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0