operation

hade tid 10.00 på Hand- och Plastikkirurgiska mottagningen.
Coolt, nu kan man säga att man har plastikopererat sig! haha
man satt i väntrummet och funderade på vad alla skulle göra... ansiktslyft, bröst, näsa ???
hahaha... själv skulle jag bara ta bort ett födelsemärke... som satt i nacken... jag har aldrig stört mig på den men min kära frisör Emma har typ tjatat i ett år att jag måste ta bort den. Så nu är det gjort.
Känner mig helt handikappad.. haha, eller det känns mest som om jag inte kan röra huvudet åt något håll... och att hela nacken är bortdomnad. Även fast man inte kände nått så var det lite läskigt att veta att hon stod med en skapell och skärde i mig...  de skulle även skicka födelsemärket på en koll för att se och det var en ond eller en god hudförändring som hon kallade det. Det blir mest spännnade på 10dagar då jag ska ta bort stygnen själv eftersom jag är i Grekland.... tror att Eva får hjälpa mig med det. Fick en liten instruktion hur jag skulle göra det... !

Kommentarer
Postat av: Anonym

På tal om alla barn vi pratade om igår...

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4398626.ab

2009-02-13 @ 19:30:40
Postat av: Anonym

Hej, jag har slut penga rpå min mobil, men du måste ringa mig imorgon =) Kram Miriam

2009-02-13 @ 23:21:46
Postat av: Linda

Hej hej!!!

I helgen blir det nog bara mys med familjen antar jag... om de är lite mildare på söndag så blir det kanske att åka till backen.. skulle va riktigt skoj :) få se hur de blir!!! O du ska packa antar ja...?? :)Eller har du nått annat kul för dig?? Hoppas ni får det super på kreta!!! Vi kan väl försöka höras sen när du kommit fram o kommit in i de du ska göra få se om d finns nå bra boende till oss... o se va de kostar annars bokar vi en vanlig charter kanske!! Ha de super v hörs KRAM fån oss

2009-02-14 @ 07:43:26
URL: http://roblin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0