JAG ÄLSKAR DIN SNÖGUBBE

Klara har blivit barn igen och blir helt lyrisk av snön. Hon är ute och åker längdskidor på mariehemsängarna på dagarna. vem gör det som inte går i skola liksom?? alltså inte just att åka längdskidor.. nu menar jag längdskidor på mariehemsängarna. hon föreslog att vi skulle åka skridskor imorgonkväll.. men varken jag eller linn hade lust med det.
Klara- Med kan vi åka pulka då? snääälllaaa.. jag fick en pulka i julklapp av mina syskon.
Haha, bra julklapp till en 20åring!
Hon blev inte lugnare när jag skickade detta fina sms till henne


Svar från Klara: JAG ÄLSKAR DIN SNÖGUBBE

Man skulle ju kunna tro att hon aldrig sett snö förut... =)
Haha fick senare ett sms av henne: Jag har taggat alla på pulka. Vi kan blåsa upp min gummibåt också =)
Hahahaha!! Kanske att gummibåten kan blir riktigt roligt nerför bräntis!!! full fart!

Underbart väder idag, gick längst älven och satte mig även ett tag på en parkbänk och njöt av solen!!

nu är det fixat med biljetterna... så på söndag sticker jag!! =)
Jag är inte ett dugg peppad men det kommer nog blir bra till slut!!
ska snart hämta ut en bikini jag beställt.. !

Jag mår bra, mina vänner är så jävla underbara!!!! När man verkligen behöver dem så finns dem där!
tjo


Kommentarer
Postat av: röd

jag cyklade just hem i 25minusgrader och hatar allt som har med vintern att göra. hoppas att min barnasinne kickar in igen imorgon med sol och långkallingar. yes it will

2009-02-12 @ 02:37:23
Postat av: Svampen

Ni lyckas fa mig att sakna snooo!

2009-02-14 @ 04:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0