gyros

I just love americans!!!!
Okej, jag har varit deppig och negativ.. haha! jag skyller pa roda veckan och for lite somn...!
Igar kvall var bade jag och Eva sjukt less pa allt detta och hoppades att chefen skulle typ ge oss sparken!! haha
sen typ sticka till rhodos och jobba dar. Det var dott i baren fram till 22 typ.. sen kom de in folk fran the american airforce (stavas de sa?) sjukt roligt gang! Och efter det blev jag mer peppad! Och nu har mitt humor vant och jag ar pa stralande humor!! =) Eva ar dock mer negativt installd nu.. men vi ska typ jobba i helgen sen se om vi orkar na mer. Som ni forstar ar det slitet att supa varje kvall!! Det ar inte latt att bli taggad till de heller...  Men men.. vi far se efter helgen vad som hander!

Alla amerikaner tycker jag borde flytta i usa... haha.. De forstar inte hur man kan bo i sverige.. manga vet inte ens vart sverige ar.. haha! Men jag skryter upp Sverige iaf!!
En kille jag satt och pratade med igar sa: -Du ar sa naturligt vacker, du ar inte en san dar slyna som maste ga omkring och slyna dig.. Du ser valdigt mogen ut!
hahah!! Det var ju gulligt sagt!
Vad ar det med amerikaner och kameror?!? wannabe japaner?!?! haha Alla har en kamera och jag ska alltid vara med pa kort.. -"stall dig mellan dem dar tva"... "far vi ta kort pa dig"
haha

Forsoker verkligen lara mig lite grekiska.. men det ar svart!!!

Jag gor mitt baste for att forsoka anpassa mig har... men alltsa jag gar inte sa langt som att borja med att visa halva roven hela tiden... vet inte vad de andra tjejerna pa baren tror men det verkar vara inne att visa halva roven! not nice!

Idag regnar det... that sucks...! Men just nu ar det regnperioden har. deras vinter. undrar hur lange den varar?!
Sa tyvarr ar man lika blek som man var nar man kom hit..!

Har fortfarande mitt svenska nr i telefonen.. kopt ett grekiskt sim-kort, samt fatt ett av nagra grekiska stammisar pa klubben. sa nu har jag tva.. bara att valja ett.. problemet ar att allt star pa grekiska sa jag behover hjalp med det... vill inte stoppa in simkortet sen star att pa telefonen pa grekiska.. dessa grekiska tecken alltsa... man fattar inget!! jaja, Emelie far hjalpa mig med det.

Vi ar lediga pa sondag! skooont =)

saknar er dar hemma!!

Kommentarer
Postat av: miriam

haha, näe du ska inte flytta till USA! Du ska bo här =)Hoppas solen kommer snart då! Kramar

2009-02-20 @ 22:06:40
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Linda

Va skönt att de känns lite bättre, hoppas de blir ännu bättre så att vi kanske kan ses där nere i maj :) De låter ändå riktigt kul, kanske inte att va full varje kväll osv men ändå kul att få prova man lär sig ju något nytt varje dag ;)Hoppas solen kommer oxå!!!

Ha de jätte bra o sköt om er kram kram

2009-02-21 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0