frisk eller sjuk?

Fick ett samtal från läkaren idag. testerna visade att jag inte var glutenallergiker. tur de!
Men jag har JÄTTEmycke järnbrist. nästan på gränsen till blodbrist (om man har mkt järnbrist kan de i sin tur leda till blodbrist).. så hon skulle skriva ut nå recept till mig. ska äta de i två månader och kolla sen om de blir nå bättre!
Känns därför jag lätt blir trött, yr å så ?
Skumt de där med gluten iaf... då är det nått annat jag är känslig mot... för ibland efter jag ätit så får jag en grym magsmärta... måste klura i det där själv tror jag... man får väl prova sig fram =)

Så nu ska jag iväg till apoteket, hoppas bara att det inte är nån svindyr medicin!

Agnes- release me
Pink- Sober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0