dugga

Nervositeten har smygit sig på... jag har Dugga på tisdag, första delen i anatomin. Det är inte bara en sak man ska kunna....... riktigt jäkla drygt är det. Måste få godkänt på den.. måste måste måste!!

Just nu ser jag mest fram emot bröllopet nästa helg, sen FLYTTEN!!! åh det ska bli underbart!! Har redan planerat inredningen...!!

Tur ibland att tiden går fort. Jag har redan gått en termin (snart), hoppas de här 3åren går lika fort!! Längtar till praktik och göra något annat än sitta i skolsalen..

ibland, eller ne. ofta har jag en sån längtan... det är sjukt... riktigt sjukt faktiskt. men jag kan inte hjälpa det... jag vill så gärna.... !!

Till sist vill jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän.. all kärlek till han. Aldrig träffat en kille som är så ödmjuk, snäll och bryr sig så mkt om mig. Det som är så häftigt är att jag blir bara mer och mer kär i han för varje dag som går!! =) Sen skadar det ju inte att han är en hunk heller..... mums!



puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Nåå vilken gullig kärleksförklaring! :D

Klart du klarar duggan vännen!! Nemas problemas!

2009-12-03 @ 18:08:16
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Roligt att ni trivs så bra ihop och du kommer att klara tentan galant!

2009-12-06 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0