Tankar

Ibland kommer dessa hjärnspöken fram. Även fast jag inte vill tänka så och har ingen anledning till det så kommer tankarna smygandes. dåliga tankar som jag egentligen vet inte är sanna men endå ploppar de upp i skallen. Varför är jag orolig för att släppa efter helt, eller ska jag kanske inte det.. är de bra att vara på sin vakt.. men de vill jag inte va.
Tur att jag är envis och vill vinna över de dåliga tankarna.


Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan de är helg. Känns bra, kräftskiva på lördag som jag ser fram emot!

Har haft ständig huvudvärk hela veckan. börjar bli lite drygt!

kram

Kommentarer
Postat av: Linuz

Glöm inte nubben på kräftskivan...gärna två!

2009-08-13 @ 13:14:31
Postat av: Anna

Men inte visste jag att det gick så strålande bra med grabben :P såå kul! är glad för din skull!

bort med dåliga tankar så kanske huvudvärken försvinner! du tänker för mycket gumman!

2009-08-13 @ 23:19:54
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Marie

Så duktig e jag inte,jag har lärt mig själv :P. Jag med hemma på rast nu :D GÖÖÖÖÖÖÖTT!

2009-08-14 @ 17:09:22
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0