stress

Jag blir less på att det är omöjligt att få tag i nån människa som kan något om utbildningen jag vill gå.... svara i telefon!!
Börjar känna mig väldigt stressad och oplanerad.. vill veta hur det blir!

OJ vilken helg. Vilken kräftskiva! En sak är säker att jag aldrig mer kommer sitta bredvid Petter då man ska dricka nubbar. haha.. Det blev kanske lite väl mycke och jag hade lite ångest dagen efter men så roligt det var!! Fint väder, roliga lekar, bra sällskap och underbart god middag! Tog inga bilder själv men ska försöka få tag i någon som tog kort!

Nu har jag ställt till rätta vissa saker och det känns toppen, ska ta tag i resten av mitt liv också! =)

åter till telefonen, hejs!

Kommentarer
Postat av: Linuz

få ordning på livet kan du fet glömma. Försök lev det som om man bara lever en gång.......hhmmm.....okej???hmmmm .....??

2009-08-17 @ 21:55:38
Postat av: Marie

så irriterande när folk inte går att få tag på!!!! Ingen vill hjälpa,bara slussar vidare en! Samma bekymmer har jag med min utbildning!

2009-08-17 @ 22:53:36
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0