kungligt

Jag fick se kungen och drottningen! Och jag behövde inte ens betala som dom behövde i Ratan!
Det var ett jäkla polispådrag både före och efter bussen dem satt i, + polishelikopter!

Undrar om det är lågtryck ute, mår inte alls bra idag! trött och känner mig grinig. Har också ont i magen och ångest över den närmaste tiden. Blir det skola eller jobb? Om det blir skola, kommer jag få ihop allt då.. pendla 4h om dagen, ha råd att bo i denna lägenhet, klara av allt plugg? Om det inte blir skola, kommer det gå ihop med ekonomin nu när det ser mörk ut på jobbet. chefen hade ett möte idag om att vi måste dra ner på personalkostnaderna = vikarierna ligger risigt till.... Jag hatar denna ångest, visst jag vet att det alltid löser sig på något sätt men jag vill inte behöva leva osäkert hela tiden.

Ikväll skulle jag vilja har en godispåse och bara mysa i soffan!

hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Pendla 4h?? Vadå är utbildningen i Skeå eller vaa? Hur som helst ska du gå skola om du får möjligheten nu...det kan bli svårt sen annars att slita sig från ett jobb för att plugga..man blir lätt bortskämd och bekväm med pengar när man jobbar men jag lovar det går att leva bra som student..du kanske får hitta någon att "leva" med för att få ner kostnaderna :) Studielån + jobba nån helg/kväll blir susen!! Tror inte du ligger risigt till på jobbet alls!

2009-08-20 @ 21:45:12
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Linuz

står du för rullen så står jag för godiset, sen kör vi!!PANG!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0