hallon

Jag blir förbannad på datorer, jag har absolut inget tålamod då de kommer till tekniska saker. de ska bara fungera!!
Fick en tydlig instruktion hur jag skulle fixa datorn men sedan då jag gör exakt så som brorsan sa, tror ni det fungerar?? öööööööööööööh nej. jävla skit!!!!!!

hm, har funderat på en sak. vad är det med killar och ändra på sin röst beroende på vart de är (vem de är med)
Självklart förstår jag att de inte vill prata med sin gosigaste röst om de är med sitt killgäng men då behöver de väl inte prata gosigt när man är ensam heller? går det inte att hålla sig till samma tonläge hela tiden och inte beroende av vem man umgås med ? Visst är de klart att man ändrar lite om man kanske är med ett barn eller så och att man ändrar tonläge beroende på om man är glad/sur osv. Men att det ska vara så stor skillnad. Brukar inte killar vara bra på att stå upp för sig själva och inte "ta skit".. haha.... Vissa kan ju gå så långt att man tror han aldrig har pratat med en förut, helt okänd blir man. Sånt kan man ju bli förbannad över. annars skrattar jag hur roligt de låter när killar ska göra sig till och låtsas vara coola. Nu syftar jag inte på någon speciell. detta är bara något jag har funderar på ibland =)

För övrigt är jag glad idag, om någon trodde nått annat ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Linuz

Vi killar kan iaf stå o pissa utan att fylla skorna upp till kanten...kan ni? Pröva!

2009-08-19 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0