Valborg!

Idag skrattade jag så mycket att jag höll på att ramla av hästen. haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det. Jag red en annan häst idag för Pysing skulle Pernilla rida. Men iaf så for jag och nina ut med Pysaja och den här "lånehästen". Tror att den kallas Helmer... men är ett sto?? haha.... De enda vi hade fått höra om den var att de är typ världens segaste häst som knappt går framåt. KUL tänkte vi... Nina lär få sitta o bromsa hela vägen och jag kommer få ont i benen...  Och så rider vi ut. Jag märker att hästen faktiskt inte är så seg... den vill gärna hålla samma tempo som Pysaja.. Och när vi ska trava så vill den springa bredvid P och gärna tävla lite... och när P drar ifrån lite så börjar Helmer på att galoppera.... denna lilla tjocka häst.... hahhaha.. det var så jävla roligt... jag kan inte förklara varför de var så roligt... you had to be there..... synd att vi inte filmade allt....Hon tyckte de var skitskoj att få komma ut å springa lite!! en liten busponny!
haha, bara jag kollar på henne så börjar jag skratta!



Det börjar väl blir dags nu för mig att skicka in ett brev?? Eller vad tror ni?
haha


haha, strålande sol och jag är på ett strålande humör!!
Ha en trevlig valborg för de tänker jag ha!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0