tröttis

Lotta ringer mig 07,30. FAN, jag har försovit mig.... Hoppar upp ur sängen, på med kläderna och springer ut till bilen. Kommer till jobbet 07,45. Tur att jag hade en ganska lugn förmiddag med inte allt för många brukare.
Jag måste ha stängt av väckaren imorse och somnat om...  Får väl börja ställa två väckare om jag ska fortsätta vara såhär trött.. men de kan nog ha att göra med att jag var vaken så sent igår kväll....

Andra brukaren jag ska fara till ska duschas. Hon har som en plastbräda på badkaret som hon sitter på. Medan jag schamponerar håret så håller hon i duschslangen och ska spola av sig själv. vad händer, jo hon spolar ner hela mig också....... tror båda var lika blöta när de var färdigt. haha.. tur de är sol ute idag så man torkar!

i eftermiddag ska jag och nina fara till hästarna och rida! blir skoj, kanske kommer bilder senare!

kram

Kommentarer
Postat av: Linuz

Jag ska sluta hålla dig vaken om kvällarna, vill ju inte göra dig arbetslös haha..

2009-04-20 @ 14:29:37
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0