tårta

är de möjligt att gå från ett födelsedagsfirande utan spykänslor av mätthet?? Först mat sen kakor, tårta, godis you name it.... Det är ju gott, så klart att man äter... mättheten kommer ju efter ett tag.... Men de var väldigt trevligt, även om jag var den enda "ungdomen" där... 40+-arna kan vara ganska så roliga..! Fick även med mig ett lager med kakor hem.... Så nu är de bara att komma hem till mig så bjuder jag på fika! Känner jag mina vänner rätt så försvinner de ganska snabbt... !

Jag har iaf börjat cykla till jobbet nu.. går riktigt bra, dock så är de nå fel på mig när jag cyklar... ska alltid tävla med allt å alla... Aldrig att någon skulle få cykla om mig, och om jag ser en cyklist 100m framför mig så ska jag cykla om han! Så när jag kommer fram till jobbet är man ju såklart sådär lagomt varm! Vet inte varför men jag kan inte cykla sakta.... Skönt att min cykel kom hem idag... Har haft brorsans cykel.... fy fan vad ont jag har du vet vart....... haha.. kill-sadlar är inte sköna!

Ledig imorgon, ska till stallet med Nina. Då ska vi köra Pysing.. ska bli askul att se hur han är att köra! äntligen ska han få springa av sig lite!!

Nu ska jag städa lägenheten sen hitta på något med Nina och Linn!

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0