rastlös

varför ska jag vara så rastlös? vill helst ha hela dagen smockat med planerade grejor att göra! Då mår jag som bäst.
Varför blir de så om man har lite att göra så börjar man tänka för mycket?  Tänka på saker som man inte ens borde bry sig om....
Nu jobbar jag jättemkt och jag tycker att jag borde vara "nöjd" då jag kommer hem och bara kunna slappna av i soffan och ta det lugnt... men så for jag sätter mig i soffan så blir jag rastlös och måste antingen ha någon att prata med eller något att göra... jag måste ha en överaktiv hjärna som tänker alldeles för mycket! Men jag får väl aktivera mig ännu mera på något sätt.

Hade filmkväll igår hos mig igen! Linn, Klara och Nina var här. Vi såg Troja.. sjukt bra film..
Men vad äre för fel på oss som alltid måste göra narr av varje film vi ser? hahaha... det är väldigt roligt dock... =)
Och vem kan undgå Brad Pitts HELT SJUKT HETA kropp i denna film.... Det var allt jag kollade på under filmen...
HELT jävla sjukt....... het het het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0