mys

Linn å Nina kom och hämtade upp mig efter lunchen. Vi skulle ut till Ninas stuga för att hämta kubbspelet. Vi åkte förbi hästarna och kollade lite på dem samt lekte lite med gårdens hundar. Sjukt mysiga hundar. Jag vill ha en hund, och gärna en häst nu! =) Kvällen avslutades med film hos Linn!
Bilder från dagen


Pysing äter upp Linn


söt!


Pysing och jag.


hmm, vad gör jag.. (ja, jag vet. jag har väldigt blont hår just nu..... )


Jag och Linn gick en promenad med Kellie och hittade två ensamma små kräk.

Bra dag, vad vore livet utan djur? De ger alltid glädje.

Kommentarer
Postat av: Linuz

blond...jadu...det viktigaste är att du försöker iaf..hehe...ha en bra dag.

2009-04-30 @ 11:32:06
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0