my daughters

Som vanligt, Linn och Nina våldgästar min lägenhet på kvällarna. Idag tog de med sig kladdkaka, sprutgrädde och filmen Almost famous. Detta har gått så långt att vi har bestämda platser i soffan.. och att Linn tror sig äga allt.. Innan man kan ta vatten ur kranen måste man spola vattnet i glaset med en speciell rutin. Vart kommer detta att sluta. Tyvärr förstörs denna underbart störda trio på fredag då Nina flyr landet. Men jag och Linn har bestämt att vi ska lyxa tillvaron med häftiga middagar ist för fika-kvällar.

Lite bilder från denna måndag


Inger och Nina kör Pysing och jag rider Pysaja

Linn blev inte nöjd med min dekoration


Kommentarer
Postat av: your other other daughter

Vadå tror du att det är Du som äger allt eller?

Jag älskar ditt vatten!!!!!!!!!!!!!

Nästa gång äter vi fan gräs istället...

2009-04-28 @ 00:10:33
Postat av: klet

NI ar feta och jag saknar er!

2009-04-28 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0