hum drum

Jag är ingen morgonmänniska.. tungt att gå upp före 06 imorse!
Fast de var värt att vara uppe sent på lördagen hos Linn... Trevligt och väldigt roligt!
"Snaskar kotte som en ekorre"
"Gick han ner på en skäggmacka?"
Haha

Bra dag på jobbet även fast de var lite stressigt... En av brukarna som har uselt minne kommer ihåg mitt namn, de enda namnet han kommer ihåg av alla som är hos han. Pga att hans faster hette Amanda...  Efter jag hade varit där på morgonen ringde han tre ggr till kontoret och ville prata med mig... haha, jag fixade hans mobil laddare och han trodde inte att någon annan skulle klara av att ladda mobilen. Så varje gång han rörde mobilen for laddaren ur och han fick inte tillbaka den så han var tvungen att ringa mig... och självklart har vi så bra service så jag for dit igen, igen och igen för att stoppa in den där sladden.  Men han är söt, tandlös och smutsig, men söt!

Är i behov av en ny jacka, typ en allvädersjacka.... bra till promenader.. den jag har nu blåser bara rakt igenom. Men min ekonomi tillåter inte riktigt ett sådant köp just nu.
Men jag kom på att jag har sett att brorsan har flera sånna jackor. Och, tur i oturen står de två av hans kartonger här. Jag öppande och kollade lite... och vad hittar jag, den perfekta jackan med inbyggd fleecetröja!! underbart! Jag lånar den brorsan.. hoppas du inte dödar mig för det! Bilen mår också bra för övrigt =)

Har hittat de perfekta låtarna till den perfekta bil-skivan! Blir bra bilmusik när vi far till Bettnäs i sommar tjejer!!


bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0