godis å kakor

är i princip vad jag lever på just nu..... fy, blir hårdträning efter denna påsk!!
Jobbat färdigt för idag, grymt slappt har vi... det är väl både och.. dagarna går ju snabbare om man har fullt upp! men det är kul ändå =)

Är bortbjuden på middag kl 19... så jag ska duscha nu och göra mig iordning.. kanske slappa en stund framför tven också... =)

Imorgon bär de av iväg till stugan!! En stund till gullis och hälsa på Mattias som är tbx från skottland, höra om de hänt nå "drama" i byn som han så fint kallar det.. haha sen till stugan och få middag... vi skulle nog bada badtunna på kvällen!!! blir nice! kanske blir de årets första dopp i havet.... eller kanske inte... vågar inte riskera att bli sjuk nu när jag får jobba så mkt!!
Men jag skulle annars inte banga... är ingen badkruka direkt!!

Vad hände med våren??? blev lagom irriterad då jag vaknade imorse och såg att det har typ kommit 1dm snö inatt... jippi....!
men det har som tur slutat snöa nu.

ne, kan inte sitta här längre.... ha en trevlig påsk!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0