fullbokad

Har mycket i veckan... Ringde Jenny idag för vi hade pratat om att hitta på något i veckan... men när jag var ledig var hon upptagen och tvärtom... bättre lycka nästa vecka!
Åh vad jag trivs med mitt liv just nu!! Varför har jag inte levt såhär förut?? Jag har hellre för mycket att göra än för lite!

Längtar verkligen till på fredag... löning!!! Det behövs!!

Imorgon ska jag hämta hem min cykel så jag kan börja cykla till jobbet! Jag och pappa ska fara till bullmark efter han har slutat jobbet och byta däck på bilarna... 

hm, hade nog inget intressant att blogga om idag...

avslutar med ett citat från Tomas Dileva: Jag håller inte på med tjejer, jag är vegetarian.

Kommentarer
Postat av: Linuz

Dileva är en smart kille!!!

2009-04-21 @ 21:05:10
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se
Postat av: Linuz

det e filmförbud på anläggningen....men annars vore det nåt att bjuda på!! citatet e klockrent

2009-04-21 @ 22:31:17
URL: http://linuspetersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0