day and night

Efter klockan två på natten är jag inte en människa länge...  Det är inte meningen att jag ska vara vaken så sent på natten.. inte ens när jag är full... Jag blir bara störd. Eller ett annat ord för det: övertrött.  skrattar åt allt och alla. Såg på detta klipp: Http://youtube.com/watch?v=SsJ2SS6Bq2A
Om man kollar på klippet.. typ som idag. utvilad och klar i skallen... tänker man.. hmm okej.. vad tänker snubben med.. det känns mer äckligt än roligt.
Men amanda klockan 02 på natten garvar så jävla mycket så hon inte kan andas och tårarna bara rinner... det klippet var så sjukt roligt! haha, kom å tänka på tiden med jenny på xtm... mkt youtube då!

Men men.. hinner inte fortsätta... linn å nina är här utanför och vi ska till norrmjöle!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0