carwash

Måste säga att biltvätt inte riktigt är min grej.... jag blev väldigt blöt, frustrerad och less! Och behöver jag säga att man ser all smuts på en svart bil? Om högtryckstvätten hade kunnat sammarbeta lite bättre....... men nu blänker bilen iaf!! Samt att sommardäcken är på! Det var härligt att köra på asfalt med sommardäck!!

Hälsade på mitt gamla jobb på vägen hem. Kul när de äldre blir glada för att se mig... tänk vad ett leende kan göra!



"Känner du dig häftig när du är blond och kör omkring i en svart saab 9-3:a ?"



före och efter....

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag gör, jag gör! Hon är grymt het ;)

2009-04-22 @ 22:09:49
Postat av: Linuz

Den blänker fint nu...vilket vrålåk , kan tänka mig att du drar ner rutan med Lasse stefanz på högsta volym när du cruisar runt bebyggelsen!

2009-04-22 @ 22:59:45
Postat av: Linuz

värst va vresig man blev nu då!!skärpning:D

2009-04-22 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0