and then..

Helvete. Känner att jag håller på att ramla tillbaka i gamla vanor. Hur gör man för att klara sig från det.

Jobbade 12timmar igår, var helt slut i skallen då jag kom hem. hade egentligen tänkt sova men då kom Nina och Linn förbi och vi såg på Dude, where´s my car?. Blev väldigt mycke skratt! Sånt uppskattas, kunde gå å lägga mig med ett leende ist för huvudvärk!
Idag sov jag ut, väldigt skönt! Sen kom Emma förbi och klippte mig! Nu skulle jag bara behöva fixa färgen på mitt hår...
Från och med idag ska jag börja cykla till jobbet! Det är en bra bit att cykla men eftersom jag inte har nått träningskort just nu så får detta bli min träning!

Hur svårt ska de vara att övertala sig själv ?

call me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0