vad händer i livet ?

jag håller på att bli tokig.. jag vill ha en EGEN häst... det är typ de enda jag vill just nu... eller ne, jag vill bli rik, jag vill ha ett hus, jag vill vara lycklig.. osv osv ... haha!

Jag förstår ju att jag måste lägga ner tanken på att få äga Ernie nån dag men han kan inte försvinna ur min hjärna... han är verkligen min drömhäst och ja vill så gärna ha han... men chansen på att jag en dag ska få se han igen tror jag inte är så stor.. tror han blev såld till england.. martina skulle snoka in i de där lite mer...

varje gång jag har internet sitter jag å kollar på bukefalos efter häst... hittar ett par st som jag skulle kunna tänka mig..! vore sååå kul!!

den enda hästen jag rider nu är Miriams Bettan.. väldigt rolig häst att rida! går inte att fuska alls med den hästen.. ingen som man bara kan glida runt på utan det gäller att rida.. men hon är hemskt ärlig så rider du rätt så går hon bra! kul som attan :) Sen är de en jobbarkompis som vill att jag ska börja rida hennes häst.. var å kollade på den i söndags.. men vi kunde inte rida ut då för hästen hade inga broddar å de var väldigt halkigt ute.. så de får bli kanske nästa vecka!

annars bor jag ute i skogen... trivs rätt så bra förutom att de kan vara ensamt ibland!

känns nu iaf som jag börjar hitta tillbaka till mig själv, väldigt skönt!! jag tappade väl bort mig själv lite där på vägen ett tag när jag var fast i ett förhållande... men de är jag inte längre å det är underbart!! trivs rätt bra som singel nu också... de enda negativa ja känner just nu är att de är tråkigt att sitta ensam i soffan i höstmörkret!! men våren är ju snart hääär!! (positivt tänkande) :)


hm, tror inte att nån läser min blogg längre men det är bara skönt att "prata" av sig lite....

fortsättning följer på hästjakten!!

so long..

Kommentarer
Postat av: MIriam

Haha, jo jag läser den men du skriver ju aldrig =(Tycker du verkligen min blogg är rolig? Isf Tack, jag anstränger mig mycket för att göra den rolig, or not!! Men that´s me... tokig som få! Men vad säger du? Känner du dig ensam? Ska kolla lite mera om det finns nåt att hyra här=) Kram

2008-11-05 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0