underbart

Vad det är skönt att bli väckt på morgonen klockan 7 av jobbet när man inte börjar förrän 14.... haha!
Jag somnade iaf om och vaknade klockan 8 klarvaken och pigg! Jag är typ alltid glad nu för tiden.... Gissar på att träningen har en stor verkan i det hela!! Mår såå bra av att träna!! =) Sen kan det ju vara att jag umgås bara med personer som gör mig glad...... =)

Får vara ledig fredag, lördag och söndag!!!! kommer bli jätteskönt att få vila upp dig lite!! =)

jaha vad ska man skriva om.... Sitter på en annan avdelning nu... på mindre än fem min har "greta" kommit in två ggr och frågat om jag sett hennes hund.... hahaha.... Även om det är hemskt med demens så är det lite humor i det också =)

Flyger alltså ner till sthlm imorgon... flög senast i somras då jag kom hem från Irland... tycker det är astråkigt att flyga... väldigt långtråkigt.....!! Men 50min tycker man borde gå snabbt.... Hade helst velat flyga med malmö avi. då bjuder dem alltid på fika och tiden går sååå mycket snabbare än när man flyger med sas.....

Det känns heelt sjukt.. jag ska alltså träffa en person som jag inte sett på 5år!!! Börjar bli lite nervös!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0