träna

tränade igår på F. hälsan! Åh så skönt det är att börja träna igen.. man får mer energi, blir piggare och mycket gladare! Rena medicinen! =) Jag var så uppe i varv när jag kom hem igår att jag städade hela huset, torkade även ur kylskåpet!! Både en säkring och en glödlampa hade gått så jag bytte de också..  Vad man blir duktig av att bo ensam! =)

Idag efter jobbet ska jag till Sofias jobb och hänga med henne ett tag.. sitta där och andas in en massa os från allt fett.. nice... not! man luktar ju frityrolja varje gång man umgåtts med sofia! haha men det blir bra.. får snacka av sig lite och jag brukar alltid få höra nått nytt skvaller.. kan vara ganska kul när man inte längre bor i stan!

snart helg igen, ledig både lördag och söndag.. förhoppningsvis! tänkte kanske jobba ändå om de ringer...
annars åker jag in till umeå.. vill träffa jenny och umgås med henne! =)

skumt jobb.. först är det supermkt att göra typ fram till nu.. sen blev det helt dött.. ska väl börja duka för mat snart!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0