Tisdag

Åkte in till stan redan igårkväll efter jobbet, kändes bäst så!
sov till nio imorse, väldigt skönt! Som vanligt ringde dem från jobbet och ville att jag skulle komma å jobba.. men jag sa att jag var så slut efter helgen så jag ville ha en dag ledigt... skulle ju även besikta bilen idag!

Besiktningen gick utmärkt.. fanns inget att klaga på! skönt, nu äre bara att köra vidare =)

Gick ner på stan sedan med farmor.. förbi emma och bytte schampo, hoppas detta blir bättre =)
Köpte även lite småtjaffs som man alltid behöver! inga kläder... de får bli efter nästa lön!

Beställt en kalender idag för 2009!  stallboken.se

Miriam ringde imorse och pratade på om allt möjligt, hoppas de får köpa huset till ett bra pris!! Vore skoj för dem! =)

ska till nina snart å kolla på film å lite bilder ;) haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0