thai

Åkte till Miriam, Daniel och Tim igår efter jobbet. Blev bjuden på jättegod Thaimat! Tack snälla =)
Lekte med söta lilla busTim... underbar unge!! =)
Sen skulle vi göra en chokladtårta...  haha.. Miriam hade ingen form så vi fick ta en som va lite trasig.. formen på tårtan kanske inte var så snygg men den blev mycket god! =)
Jag åkte hem rätt så tidigt för jag var trött... på vägen hem snöade det som attan.. ibland såg man knappt tio meter framför bilen!! Men jag kom hem iaf!

Sov till nio imorse.. skönt!! Sen provade jag lite kläder... haha!
Ut och skotta lite på gården... sopa av bilen all snö och gå in för att äta lite mat..

Nu är jag på jobbet.. väldigt väldigt lugnt!! Jag och Pernilla som ska jobba ikväll.. blir bra de =)

5............

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0