Snö

Tror det nästan har kommit en decimeter snö här i R-fors.. väldigt mysigt och fint! Blir genast mycket ljusare...
Dock så hemma hos mig i Bygdeå har det knappt kommit nå snö alls... !

Somnade inte förrän vid 01 inatt... tänkte att jag skulle säkert vara helt förstörd imorse när jag skulle stiga upp 05,45 och fara till jobbet.. men jag nästan hoppade upp ur sängen.. klädde på mig, gick ner å fikade sen ut å skrapa rutorna på bilen innan jag rullade iväg mot jobbet... var superpigg!!  Eller så tror jag det kallas övertrött =)
Var tidig på jobbet men jag latade inte mig för de utan jag började jobba!  Kikki kom typ 07,05 nyvaken och sa att hon hade vaknade 06,45.. haha! Men vi var snabba som attan även fast jag tyckte vi tog det gansla så lugnt... Fick dela medicin idag.. eftersom jag var själv med delegering trodde jag att det skulle vara stressigt.. men icket.. det gick jättebra!! =)

Jag börjar nästan tro på ödet... Ju mer jag tänker tillbaka på mitt liv så känns det som om att allt det som har hänt har skett pga vad som kommer att hända framöver... Att man går igenom vissa dåliga saker för att få erfarenhet till senare i livet.. kanske lära sig något! hm, jg måste fortsätta senare med detta.. måste gå å arbeta nu =)

Någon som vet vilken som är den 4 största staden i sverige??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0