onsdag

nu har jag iaf lugnat ner mig en aning =) haha

Snart är det helg och det ser jag verkligen fram emot! Ska åka söderöver på en lite tripp över helgen, skönt att få komma bort å göra något för en gångs skull!! Kommer tillbaka söndag natt och börjar jobba 07 på måndag... kuuul...... not!
Sen så har jag fått ett nytt schema två veckor framöver!! Blir bra! Kanske kommer bli erbjuden en tjänst men när var hur håller jag osagt tills vidare!!

Det har snöat mycket och det är väldigt mysigt!! Känns som om vintern är här nu =)

Diskuterade igår med Mattias om tjejtidningar..... Jag kan faktiskt hålla med om att tjejer tänker alldeles föööör mycket...  och det är nog inte så konstigt när det står så konstiga grejer i tjejtidningarna.... Typ, hur man inte ska vara för påstridig mot en kille, hur man ska sminka sig, hur man ska tänka, göra osv osv.... Det går ut på att man ska bli så perfekt som möjligt??
Ska sluta med tjejtidningar.. haha... men det är ju även väldigt roligt att läsa lite skvaller å så =)

Lön imorgon.. =)=)=)=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0