lördag

tack Bertil för den värmande kommentaren =)

Igår blev det att kolla på lite idol på kvällen sen gick jag och la mig... det sägs ju att man ska sova bort en förkylning, la mig med två täcken och myste i min stora säng! =)

I sommars köpte jag tandblekning för jag tänkte att det skulle vara en rolig grej att testa... jag tycker inte att jag har så gula tänder men om man kan få vitare vore ju det roligt! =) så igår efter middagen tog jag fram kartongen och började böka på med det där... lite knepigt.. man skulle koka upp vatten, sen hälla i lite kallt vatten så det blev typ 60grader varmt. sedan skulle man hålla i skenorna och doppa dem i vattnet i typ 10sek... ta upp skenorna, skaka av lite vatten och stoppa in i munnen så den blev formad efter tänderna... skum känsla... menjag lyckades iaf rätt så bra!  efter man gjort färdigt både över och underkäke så tar man blekningsmedlet och duttar i skenorna innan man stoppar in dem i munnen.. sen ska skenorna vara inne i typ 2timmar... hah det gick inte så bra att prata med skenorna i munnen kan jag säga.. hahahah!

såg ingen skilland men man måste göra 3-4ggr innan man ska kunna se skillnad... så jag får återkomma med resultat... kanske skulle ta ett kort så man kan se före och efterbild!! =)

nu är jag på jobbet.. lugnt att jobba på en lördag!

ha en bra helg!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0